При отриманні товару не належної якості, з будь-яких причин. Вам необхідно зв'язатись з менеджером, по телефону вказаному на сайті або написати в телеграм чи вайбер для оформлення повернення або обміну товару на новий. Наш менеджер допоможе вирішити всі питання в найкоротші терміни.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (із наступними змінами та доповненнями), дієтичні добавки належної якості належать до категорії продовольчі товари, і відповідно, не підлягають обміну та поверненню, крім випадку продажу товару непридатного для споживання.»
Повернення товарів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, на пошті. Якщо Ви отримали товар (дієтичну добавку) непридатний для споживання ми зробимо його заміну на товар, який є придатним до споживання, або повернемо сплачені за нього кошти, протягом 5 робочих днів.
Для цього Вам необхідно зв'язатись з менеджером, по телефону вказаному на сайті або написати в телеграм. Наш менеджер допоможе вирішити всі питання в найкоротші терміни.
Товари не належної якості (пошкоджені, зіпсовані)
— При отриманні товару на пошті або кур'єрською доставкою ви помітили що товар зіпсований і є не придатним для споживання. Містить сторонні речовини та/або предмети, пошкоджений в інший спосіб та/або зіпсований у результаті механічних, та/або хімічних, та/або біологічних факторів.
Процедура обміну/повернення товару:
Умови відмови повернення грошей та заміни товару:
- Товар був у експлуатації, має дефекти чи повернуто у неповній комплектації та не в умовлені терміни в 14 днів з моменту отримання товару;
Важливо!
- Якщо Ви вже замовили товар, але він ще не відправлений зі складу, Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши менеджеру по телефону.
- У разі виявлення дефекту Покупець зобов’язується повідомити про це Продавця протягом 14 днів з моменту доставки замовлення. Для підтвердження дефекту товар відправляється Продавцю на експертизу. У позитивному випадку Покупцеві буде повернуто повну вартість товару.
- При поверненні або обміні товару належної якості, зворотню доставку оплачує - Покупець.